Anak anda degil? Malas ibadah? Tidak cerdas? Suami anda liar? Berakhlak Keji? Tidak Solat? Cuai Terhadap keluarga? Isteri anda derhaka? Curang? Tidak berakhlak? ANTARA PUNCANYA ADALAH MAKANAN YANG KOTOR TIDAK BERSTATUS “TAYYIBAT”

Rangkaian Produk D’hatiku; Jalinan Penawar Fizikal & Spiritual; Berasaskan Sunnah; Berstatus “Tayyibat”;Memberi Barakah Kepada Jasmani Dan Rohani, Membentuk Jasad Yang Sihat & Gagah, Membina Jiwa Yang Suci & Akhlak Yang Mulia
لا إله إلاَّ الله محمد رسولالله رضيت بالله رباوبالاسلام دينابمحمد صلى الله عليه وسلم نبياورسولااللهم صلي وسلم على سيدنا محمدعلى آله وصحبه أجمعين السلام عليكم و رحمة الله و بركاته أهلا وسهلا ومرحبا بكم

Wednesday, February 17, 2010

Khasiat Kopi Goji




Nikmatilah kopi segera yang lazat dan berkhasiat, diadun menggunakan kopi White Arabica, buah goji, maca, habbatussauda', serbuk koko, dan krimer bukan tenusu.

Kopi pracampuran ini bukan sekadar kopi biasa. Ia diproses mengikut Amalan Pengilangan Islam (IMP), dan boleh membantu meningkatkan kesihatan dan memulihkan kesihatan pesakit.

"Rasanya yang hebat pasti menyengat"

Fakta Goji:

Goji merupakan sejenis beri yang kaya dengan antioksida. Produk makanan mahupun minuman berasaskan goji adalah sangat baik untuk kesihatan tubuh badan. Di daerah Zhongning, China, penduduknya yang mengamalkan goji sebagai makanan harian melewati usia sehingga 100 tahun.

Fakta Habbatussauda:

Habbatussauda atau Nigella Sativa menurut nama saintifiknya merupakan penawar bagi segala penyakit di mana ia boleh merawat lebih dari 50 jenis penyakit. Ia telah digunakan secara leuas semenjak 2000 tahun yang lalu.

Fakta Maca:

Maca merupakan akar yang tumbuh di kawasan pergunungan tinggi di Peru. Ia kaya dengan kandungan nutrisi (potassium dan lebih kalsium berbanding susu) yang memberi kelebihan kesihatan yang terbaik bagi lelaki dan wanita secara semulajadi.

Setiap kotak Kopi Goji D'HatiKu mengandungi 33 sachet.

1 comment: