Anak anda degil? Malas ibadah? Tidak cerdas? Suami anda liar? Berakhlak Keji? Tidak Solat? Cuai Terhadap keluarga? Isteri anda derhaka? Curang? Tidak berakhlak? ANTARA PUNCANYA ADALAH MAKANAN YANG KOTOR TIDAK BERSTATUS “TAYYIBAT”

Rangkaian Produk D’hatiku; Jalinan Penawar Fizikal & Spiritual; Berasaskan Sunnah; Berstatus “Tayyibat”;Memberi Barakah Kepada Jasmani Dan Rohani, Membentuk Jasad Yang Sihat & Gagah, Membina Jiwa Yang Suci & Akhlak Yang Mulia
لا إله إلاَّ الله محمد رسولالله رضيت بالله رباوبالاسلام دينابمحمد صلى الله عليه وسلم نبياورسولااللهم صلي وسلم على سيدنا محمدعلى آله وصحبه أجمعين السلام عليكم و رحمة الله و بركاته أهلا وسهلا ومرحبا بكم

Wednesday, February 17, 2010

Khasiat Kopi Goji Susu Kambing



Nikmatilah kopi segera - Kopi Goji Susu Kambing D'HatiKu yang lazat dan berkhasiat, diadun menggunakan kopi White Arabica, ekstrak goji, susu kambing, ekstrak ginko biloba, serbuk koko, fruktosa dan krimer bukan tenusu.

Fakta Susu Kambing:

* Nabi Muhammad S.A.W. minum susu kambing
* Paling hampir dari segi khasiat dengan susu ibu
* Hadam dalam masa 20 minit
* Kambing mempunyai sistem pertahan diri yang kuat dan kurang dijangkiti penyakit.

Khasiat Susu Kambing:

Kaya dengan vitamin A, B1, B2, B6, B12, C, D, E, phantothemic acid, calsium, folic acid, fiboflavin, niacin, biotin, folaci, sodium, potassium, magnesium, phospores, PH non organic, chlorine, citrate, choline & inositol.

Fakta Goji:

Goji merupakan sejenis beri yang kaya dengan antioksida. Produk makanan mahupun minuman berasaskan goji adalah sangat baik untuk kesihatan tubuh badan. Di daerah Zhongning, China, penduduknya yang mengamalkan goji sebagai makanan harian melewati usia sehingga 100 tahun.

Fakta Ginko Biloba:

Ginko Biloba diiktiraf sebagai tonik otak dan digunakan secara tradisional untuk pelbagai khasiat kesihatan. Ia berfungsi untuk:

* menangani lemah otak dan fikiran
* membantu edaran darah ke otak
* melambatkan proses penuaan
* melancarkan peredaran darah
* antioksida

Setiap kotak Kopi Goji Susu Kambing D'HatiKu mengandungi 15 sachet.

3 comments: