Anak anda degil? Malas ibadah? Tidak cerdas? Suami anda liar? Berakhlak Keji? Tidak Solat? Cuai Terhadap keluarga? Isteri anda derhaka? Curang? Tidak berakhlak? ANTARA PUNCANYA ADALAH MAKANAN YANG KOTOR TIDAK BERSTATUS “TAYYIBAT”

Rangkaian Produk D’hatiku; Jalinan Penawar Fizikal & Spiritual; Berasaskan Sunnah; Berstatus “Tayyibat”;Memberi Barakah Kepada Jasmani Dan Rohani, Membentuk Jasad Yang Sihat & Gagah, Membina Jiwa Yang Suci & Akhlak Yang Mulia
لا إله إلاَّ الله محمد رسولالله رضيت بالله رباوبالاسلام دينابمحمد صلى الله عليه وسلم نبياورسولااللهم صلي وسلم على سيدنا محمدعلى آله وصحبه أجمعين السلام عليكم و رحمة الله و بركاته أهلا وسهلا ومرحبا بكم

Wednesday, February 17, 2010

Khasiat Jus Dhatiku




KHASIAT SPIRITUAL

* Mensucikan jiwa dengan pemakanan sunnah
* Merawat rohani yang sakit dengan makanan yang diproses berasaskan amalan pengilangan Islam

KHASIAT FIZIKAL

* Melancarkan perjalanan darah
* Membekalkan oksigen ke dalam badan
* Menambah tenaga
* Membuang toksin dari badan

KHASIAT UMUM
Pertama
Jus D’hatiku boleh MEMBANTU MERAWAT PUNCA-PUNCA KEPADA SEGALA PENYAKIT FIZIKAL KRONIK yang dihidapi oleh manusia zaman moden.
Ini kerana punca bagi segala penyakit ialah darah yang tidak berjalan dengan lancar, kekurangan oksigen dalam badan serta kehadiran toksin yang banyak di dalam badan.
Jus D’hatiku menerusi rumusan makanan anjuran Sunnah dan herba serta buahan berkhasiat terpilih berfungsi melancarkan darah yang tersekat, membuang toksin dalam badan dan seterusnya membekalkan oksigen serta tenaga ke dalam badan. Dengan itu segala punca penyakit dapat ditangani insyaAllah daripada akar umbinya.

Kedua
Jus D’hatiku juga MERAWAT SPIRITUAL YANG SAKIT yang selalu melakukan maksiat dan malas beribadah menerusi makanan yang baik berstatus “tayyib” dengan proses pengilangan yang baik lagi soleh. PROSES PENGILANGAN SECARA ISLAM memberi kesan yang besar kepada spiritual makanan yang dimakan.
Ini dijelaskan oleh baginda bersabda dalam satu hadis sahih bermaksud: "Wahai sekelian manusia. Sesungguhnya Allah adalah baik tidak menerima melainkan yang baik. Dan sesungguhnya Allah memerintahkan kepada orang-orang beriman dengan perintah yang sama kepada para Rasul". Justeru itu Allah berfirman bermaksud: “Wahai para Rasul, makanlah daripada yang baik-baik dan lakukanlah amalan soleh.” (surah al-Mu`minun; 51) Allah juga berfirman bermaksud: “wahai orang-orang beriman, makanlah kamu daripada yang baik-baik daripada apa yang kami rezkikan kepada kamu.” (surah al-Baqarah; 172)

No comments:

Post a Comment